Prinses Julianakerk Vlielandsestraat 1, Scheveningen, Nederland

Vanmorgen zal onze oud-pastoraal werker ds. R.F. de Wit uit Rotterdam-Kralingen voorgaan in de dienst. We zien er naar uit om u en jullie in deze dienst te ontmoeten! Na de dienst is er koffie, thee en limonade in de consistorie. Ouderling van dienst: Tineke Zuurmond Organist: Danny Spaans Koster: Henk Torenvlied Kindercrèche: Liesbeth Schaap […]

Thema avond

Ons Centrum Tesseslsestraat 59, Scheveningen, Nederland

We starten om 19.00 uur. Het thema wat we deze avond bespreken is ‘De Bijbel. Wat is dat voor boek.’ Hoe spreekt God door de Bijbel tot ons? Hoe kan de Bijbel ons helpen in ons alledaagse leven bij het maken van keuzes? Bent u / ben jij erbij?

Schoenendozen controleren – Hulp gezocht!

Prinses Julianakerk Vlielandsestraat 1, Scheveningen, Nederland

Controleren van de schoenendozen en van al het geld dat we hebben ontvangen uit de gemeente extra schoenendozen vullen. Het is een leuk en gezellig klusje! Komt u/jij ons helpen op een van de avonden? We kunnen alle hulp gebruiken.

Follow Me 18+

Ons Centrum Tesseslsestraat 59, Scheveningen, Nederland