Kinderkerk ‘de Ark’ en kindernevendienst

Voor de kinderen van de basisschool is er iedere zondag kinderkerk of kindernevendienst. In een ontspannen sfeer maken we de kinderen vertrouwd met de verhalen uit de Bijbel en laten we ze in de praktijk ontdekken wat deze verhalen voor hun leven betekenen. De kinderkerk en kindernevendienst beginnen rond half elf. De kinderkerk wordt gehouden in Ons Centrum. De kindernevendienst in het kerkgebouw. Aan het begin van de kerkdienst is er een speciaal moment voor de kinderen, waarna de kinderen naar de kinderkerk of kindernevendienst gaan.

In principe is er tijdens de schoolperiodes kinderkerk en in de vakanties kindernevendienst, behalve de tweede zondag in de maand. Dan is er ook kindernevendienst. Op de kalender kunt u zien wanneer er kinderkerk of kindernevendienst is.