« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

2e PJK fietsdag

8 juni; 13:15 - 19:00

Zaterdag 8 juni is het zover. De tweede PJK fietsdag! We verzamelen om 13.15 uur bij de Prinses Julianakerk en beginnen rond 13.30 uur aan de fietstocht. De tocht duurt ongeveer 3/3,5 uur met onderweg natuurlijk zeker een pitstop. Rond 17.00 uur zijn we weer terug bij de Prinses Julianakerk. Hier zullen we met elkaar in de tuin naast de kerk eten, als het mooi weer is (en anders binnen). Aanmelden kan via het formulier onderaan deze pagina of bij Eline van Vreeswijk via eline@vanvreeswijk.nl of telefoon: 0627617861.

Mocht u of jij nu niet mee kunnen met fietsen, maar wel gezellig bij de kerk iets komen eten, dan kan dat natuurlijk ook! Wilt u zich dan ook van tevoren opgeven, dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen met eten.

Voor de kinderen van 4 t/m 10 jaar organiseren we ook iets leuks, wat is nog even een verrassing! Dus papa en mama kunnen gaan fietsen en wij zorgen voor de kids.

We zijn druk met de voorbereidingen en hebben er veel zin in. Zien we u en jou ook op 8 juni a.s.?

Tot dan, Hans, Arie, Jeroen en Eline

Datum: