« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Running Dinner

10 juni 2022; 18:00 - 20:30

Bij een Running Dinner gaat men letterlijk bij elkaar aan tafel. Mensen stellen hun huis open voor gasten, anderen zijn gast aan tafel. De ene gang hier, de volgende daar. Zo leer je elkaar tijdens de maaltijd van een heel andere kant kennen. In de bijbel wist men het al: aan tafel, daar komen de gesprekken op gang.

We gaan in groepjes (vier à vijf personen) bij elkaar thuis eten. Voor elke gang van het Dinner ben je op een ander adres. Je begeeft je tussen de gangen door naar je volgende gerecht, met weer een heel ander groepje personen.

De planning vrijdagavond 10 juni

18.00 Voorgerecht (eerste adres)

19.00 Hoofdgerecht (tweede adres)

20.30 Nagerecht (derde adres)

Doe ook mee aan het Running Dinner
Je kunt op twee manieren meedoen aan het Running Dinner:

• Als gastadres. Je kunt tijdens de avond koken voor drie verschillende groepjes gemeenteleden die bij jou komen eten. Voor elke gang schuiven er weer nieuwe gasten aan.
  • Als gast. Je kunt er ook voor kiezen om op drie verschillende adressen aan tafel te gaan. Na elke gang ga je met je groepje naar het volgende adres voor de volgende gang.

Voor alle gemeenteleden, doe je ook mee?
Het Running Dinner is voor alle gemeenteleden. Wil je samen met iemand meedoen aan het Running Dinner? Geeft dit aan bij je aanmelding. Aanmelden kan t/m 5 juni.

Enkele reacties op een Running Dinner:

Ontzettend leuk, gezellig, en waardevol om gemeenteleden aan tafel te ontmoeten!!

Ik heb heel veel mensen ontmoet die ik wel in de kerk zie zitten, maar waar ik stiekem toch niet de naam van wist.

Wij waren gastgezin en wonen hier nog maar een paar maanden. Het was een goede gelegenheid om mensen van de kerk te leren kennen in een ongedwongen sfeer… De eerste zondag na het Running Dinner in de kerk voelde het als een warm bad door de herkenning van veel nieuwe mensen.

Wat ik het leukste vond was dat de groepen aan tafel gemengd waren, met zowel ouderen als jongeren, dat maakte het elkaar ontmoeten nog leuker!

Datum:
10 juni 2022