LET OP: voor het bijwonen van dit event is aanmelden vereist! Aanmelden kan tot vrijdag 17 december a.s. 19:00 uur

KERST VOOR JOU!

ZONDAG 19 DECEMBER 2021
16:00 - 17:00 UUR ONLINE EN TOEGANG
19:30 - 20:30 UUR ONLINE

PRINSES JULIANAKERK
VLIELANDSESTRAAT 1 – SCHEVENINGEN
PRESENTATIE: ISABEL TUIT

MUZIEK: THOMAS HEIKOOP, DANNY & GERDINE SPAANS, RUBEN & MARJOLEIN KNOESTER, BOB VAN SPRUNDEL, GERBEN-JAN VOS EN FRANK WILLEMSE

Yes! Het is bijna Kerst. In deze donkere dagen van december hebben we allemaal zin in gezelligheid, samenzijn en sfeervolle lichtjes. Maar hoe leef jij toe naar Kerst? Ben jij al begonnen aan een kerstfilmmarathon op Netflix of ben je drukker met het voorbereiden van het Kerstdiner ? Een ding is duidelijk: Kerst komt eraan en dat maakt iets los bij mensen.

Het Kerstverhaal is een van de mooiste verhalen uit de bijbel en we vieren dat meer dan 2000 jaar geleden Jezus, het Licht voor de wereld, is geboren. Een boodschap die al eeuwen mensen hoop geeft, samenbrengt en verbindt. Een boodschap die licht brengt in donkere perioden, maar die ook laat zien dat we zelf een ‘lichtpuntje’ kunnen zijn.

Wat is er mooier om dit feest in de kerk te vieren, want in de kerk komt Kerst tot leven, in woorden, liederen en symbolen. Zo’n plek is ook de Prinses Julianakerk in Scheveningen. We nodigen je dan ook graag uit om op zondag 19 december om 16:00 uur naar de kerk te komen of kijk om 19:30 uur online. Honderden sfeervolle kaarsjes, livemuziek, oude en nieuwe kerstliederen en een hoopvolle boodschap maken deze bijzondere middag compleet. Kom zoals je bent. Ervaar dit jaar een onvergetelijke Kerst. Want Kerst vier je niet alleen.

Kom ook, er is een plekje voor je!

Kijk onderstaande fragmenten van het ‘Kerst event’ 2020.