Elke dinsdag om 18.00 uur een nieuwe video van Kinder4ing!

Elke dinsdag om 18.00 uur kan je hier kijken naar een leuke video van de jeugdleiding van de kerken Bethelkerk, de Nieuwe Badkapel en de Prinses Julianakerk.

Bekijk hier de Kinder4ing

Veel kijk plezier!!

Online kinderprogramma met video’s van Matthijs Vlaardingerbroek elke zondag

De komende weken Matthijs op de homepagina van Creatief Kinderwerk.nl (dus heel gemakkelijk te vinden) elke zondag een superleuk, online kinderprogramma aanbieden met video’s, goocheltrucs, proefjes en knutsels.

Hierdoor kunnen kinderen thuis, op de pc of achter de iPad op een leuke en aantrekkelijke manier zelf toch iets met een Bijbelverhaal en geloven doen.

Matthijs gaat met de kinderen een serie doen over het Bijbelverhaal van Abram. Het eerste programma staat vanaf vandaag online:

Programma 1: God roept Abram
Deze week bestaat het kinderprogramma uit een vijftal video’s en een proefje en / of knutsel.

De kinderen en /of de ouders kunnen elke vrijdag het nieuwe online programma vinden op www.creatiefkinderwerk.nl

Groetjes,

Matthijs Vlaardingerbroek