KERST VOOR JOU!

VLIELANDSESTRAAT 1 – SCHEVENINGEN
KERK OPEN 19.00 UUR
PRESENTATIE: ARJAN WILLEMSE

MUZIEK: THOMAS HEIKOOP, DANNY & GERDINE SPAANS, RUBEN & MARJOLEIN KNOESTER, BOB VAN SPRUNDEL, GERBEN-JAN VOS, JASMIJN BURGER EN FRANK WILLEMSE

Yes! Het is bijna Kerst. In deze donkere dagen van december hebben we allemaal zin in gezelligheid, samenzijn en sfeervolle lichtjes. Maar hoe leef jij toe naar Kerst dit jaar? Ben jij al begonnen aan een kerstfilmmarathon op Netflix of ben je drukker met het voorbereiden van het Kerstdiner? Een ding is duidelijk: Kerst komt eraan en dat maakt iets los bij mensen.

Het Kerstverhaal is een van de mooiste verhalen uit de Bijbel en we vieren dat meer dan 2000 jaar geleden Jezus, de Hoop voor de wereld, is geboren. Een boodschap die al eeuwen mensen hoop geeft, samenbrengt en verbindt. Een boodschap die licht en hoop brengt in donkere perioden, maar die ook laat zien dat hoop ons houvast kan geven.

Wat is er mooier om dit feest in de kerk te vieren, want in de kerk komt Kerst tot leven, in woorden, liederen en symbolen. Zo’n plek is ook de Prinses Julianakerk op Scheveningen. We nodigen je dan ook graag uit om op zondag 18 december om 19.30uur naar de Prinses Julianakerk te komen om ‘Kerst voor jou’ live mee te maken. Honderden sfeervolle kaarsjes, livemuziek, samen zingen van oude- en nieuwe kerstliederen en een hoopvolle boodschap maken deze bijzondere avond compleet. Ervaar dit jaar een onvergetelijke Kerst bij Kerst voor jou!. Het duurt ongeveer een uur, de kerk is open vanaf 19.00 uur en de toegang is gratis! De Prinses Julianakerk is gelegen aan de Vlielandsestraat 1.