Startweekend 18/19 september

Thuis werken, thuis onderwijs, niet sporten, mondkapje dragen, geen avondje uit, niet naar de kerk, iedereen heeft met de effecten van COVID-19 te maken gehad de afgelopen periode. Gelukkig ontstonden er veel goede alternatieven en zo konden bijvoorbeeld de diensten vanuit de Prinses Julianakerk live vanuit huis gevolgd worden.

Inmiddels worden steeds meer maatregelen afgeschaft en lijkt ons normale leventje langzaam maar zeker terug te komen en daar zijn we ook echt aan toe.
Ook de Prinses Julianakerk heeft haar deuren weer geopend en de diensten op zondag kunnen weer bezocht worden, uiteraard binnen de maatregelen van de RIVM. De afgelopen weken hebben we al veel gemeenteleden in de kerk mogen ontmoeten, maar we missen er nog best een aantal.

We hebben ook jou gemist en dat vinden we natuurlijk enorm jammer. Misschien is het voor jou wel tijd voor een nieuwe en frisse start, daarom willen we je uitnodigen voor de dienst op zondag 19 september om 10.00 uur. In deze dienst starten we met het winterwerk, dus voor iedereen een nieuw en goed begin.

Hopelijk tot zondag 19 september,
De kerkenraad van de Prinses Julianakerk